Sunday 18 March 2012

OSTAD BADROL KEMPEN PKR




Ostad Badrol teleh mencentus kontroversi bila menyamakan dan mengibaratkan Anwar Berahi sebagai 'Imam Mahadi'. Begitu sekali pengiktirafannya kepada Anwar Berahi.

Kontroversi terbaru adalah beliau ditangkap khalwat disebuah hotel banyak bintang di Kuantan sedang berdua-dua dengan seorang perempuan yang berstatus isteri orang, dalam kata lain berkhalwat.

Nampaknya pemimpin-pemimpin pembangkang kebanyakannya adalah insan-insan yang terpilih dan yang berkelebihan dalam berbagai segi. Namun yang jelas adalah kelebihan mereka dari segi seks.

Anwar Berahi terlibah dengan aktiviti main belakang dan seks songsangnya bahkan sanggup melanggan pelacor Cina yang kelihatan berpenyakit kerana sering menggaru-garu badannya sepertimana dalam klip pertarungan antaranya dengan Anwar Berahi itu. Selain itu, Abam Mat Sabu juga tidak boleh dilupakan dengan kes bersama dengan Normah di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu.

Adun Selinsing dicekup dalam keadaan memakai seluar pendek dan pasangannya bertuala merah didalam Koc Keretapi kelas VIP, dan banyak lagi.

Harap-haral agar dalam keadaan tertentu mereka juga menghormati pemimpin mereka, hendaknyan janganlah Isteri Anwar juga hendak dikenyit-kenyit mata oleh Mat Sabu atau pun Ostad Badrol nanti. 

Hiburan Ahad kita teruskan dengan lagu berikutnya. 





10 comments: