Tuesday 13 March 2012

BODOHNYA FUZIAH THORON YANG KANTOI MENIPU

Kemana beliau nak sorokkan malu dan kemaluannya 
kerana pembohongannya selama ini sudahpun diketahui umum? 


Hahaha! Fuziah sudah pusing belakang....
dulu kata tak ada kilang 'rare earth' di Australia..


Blog 'PahangKu' membongkar pembohongan yang dilakukan oleh Fuziah 'Thoron' Salleh mengenai tohmahannya selama ini yang menakut-nakutkan rakyat rakyat terutama penduduk Kuantan bahawa projek kilang pemprosesan 'rare earth' berisiko tinggi sebagai kilang nuklear. (Klik Sini)

Selain dari menfitnahkan Lynas sebagai projek nuklear sedangkan iannya tidak sama sekali, Fuziah juga pada mulanya menyatakan Australia enggan membenarkan syarikat Lynas membuka kilangnya disana atas sebab-sebab bimbangkan pencemaran radiasi yang berakibat dari sisa-sisa yang dikeluarkan Lynas.

Fuziah juga pada mulanya menyatakan bahawa tiada kilang memproses 'rare earth' di Australia, namun akhirnya terpaksa mengakui bahawa ada kilang sedemikian tetapi jauh dari kediaman penduduk di kawasan gurun.

Apakah Fuziah tidak tahu bahawa ada kilang 'rare earth' di Whyalla adalah penempatan awam dipinggir laut yang penduduknya melebihi 21 ribu orang. (Klik Whyalla) Baca juga tulisan dari blog 'Panglima Perang Siber'
(Klik Sini)

Mula-mula Fuziah kata di Australia tak ada kilang memproses 'rare earth' kerana kebahayaannya dan rakyat disana menolak pembinaan kilang berkenaan. Akhirnya mengakui bahawa memang ada kilang demikian tetapi jauh dari penempatan dan di kawasan gurun. Apabila ditunjukkan bahawa bandar Whyalla adalah dipinggir laut dan adalah penempatan bagi seramai 21 ribu orang membuatknya ditohmahkan sebagai penipu. Kemana beliau nak sorokkan malu dan kemaluannya kerana pembohongannya selama ini sudahpun diketahui umum?

1 comment: