Tuesday 13 March 2012

PERHIMPUNAN ANTI LYNAS BUKTI FUZIAH TIADA TANGGUNGJAWAB


Khabarnya seramai 200 orang dari pihak pembangkang menyertai satu Perhimpunan anjuran Pas Kuantan dengan dibantu oleh 'Save Malaysia' dan 'Stop Lynas' di Sungai Lembing bagi menujukkan bantahan terhadap khabar angin ura-ura sisa Lynas akan dibuang di sekitar Sungai Lembing.

Dalam perhimpunan tersebut, penyokong gerakan Anti Lynas dimaklumkan telah berjalan kaki sejauh satu kilometer sambil membawa banting bantahan.

Seperti biasa, Fuziah Sallah bertindak sebagai dalang dalam usaha memburukkan kerajaan pimpinan MB Pahang DSD Adnan Yaakob tertuamanya yang berkenaan dengan Lynas. Lynas dijadikan modal Fuziah dan beliau tetap konsisten dengannya sehingga beliau lebih terkenal dengan panggilan Fuziah 'Thoron'.

Malangnya rakyat dan penyokong pembangkang masih belum membuka mindanya dan tenggelam dalam kebodohannya apabila gagal melihat matlamat sebenar Fuziah ini selama ini.

Fuziah sebagai seorang wakil rakyat, Ahli Parlimen Kuantan gagal dalam melakukan pembangunan sama ada rohani dan jasmani terhadap penduduk Kuantan selama ini. Bagi menutupi kelemahannya beliau harus tampil kehadapan untuk jadi juara melalui perhimpunan-perhimpunan menentang kerajaan. Fuziah tiada tugas dan tanggungjawab terhadap rakyat sehingga beliau mempunyai banyak masa untuk menganjurkan perhimpunan demi perhimpunan yang hanya membazirkan waktu.

Niat utamanya adalah untuk terus kekal sebagai Ahli Parlimen dan membantu impian Anwar Ibrahim untuk sampai ke Putrajaya. Mun gkin Fuziah sendiri percaya bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang Peliwat bersiri dan juga seorang yang gila seks sehingga sanggup melanggan pelacur China seperti dalam video klip yang heboh diperkatakan selama ini.

Kegilaan seks Anwar sudah dimaklumi umum. DS Azizah menyimpan banyak rahsia-rahsianya sama ada dari depan dan dari belakang namun masih mendiamkan diri. Sebuah blog (Baca Sini) menyarankan supaya satu usaha dilakukan bagi menyelamatkan DS Azizah dari dijangkiti penyakin kelamin yang mungkin sudah menular dalam darah Anwar akibat dari kegiatan seks depan belakangnya dengan banyak orang lelaki dan perempuan.

Apapun kita harus tetap fokus, Fuziah hanyalah alat Anwar untuk mencapai matlamatnya ke Putrajaya namun hanya seorang saja yang bercita-cita gila untuk ke sana, iaitu Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim si gila seks rambang ini yang main depan belakang mesti dihalang dari jadi Perdana Menteri walau dengan apa cara sekalipun. Seseorang yang sangat rapat dengannya harus tampil membuat pengakuan bahawa dia sangat sengsara kerana seks depan belakang selama ini.

Syarikat besar Australia ini (Klik Sini) beroperasi mengendalikan 'rare earth' di Australia. 2 lokasi operasinya dimana ia beroperasi iaitu; Nolans Bore (Klik Sini)  dan Whyalla (Klik Sini). Whyalla di Selatan Australia dan berada dipinggir laut dengan penduduk melebihi 21 ribu (Klik Sini) tidak langsung merasa gusar dengan adanya kilang memproses rare earth kerana yakin selamat.

Yang penting rakyat disana melihat kepada peluang perkembangan ekonomi dan tidak bodoh dan bebal sehingga boleh diperbodohkan oleh pemimpin politik seperti Fuziah Sallah yang pandai mengambil kesempatan atas kebodohan rakyat. Sah dan nyata bahawa pengikut pembangkang rela diperbodohkan oleh pemimpin mereka kerana taksub kepada parti politik melebihi segalanya.

No comments:

Post a Comment